torsdag 24. mars 2011

Det snør, det snør!!

Man skulle tro at denne vinteren aldri var over. Kommer jo bare mere snø da. 
En ting er fint med vinteren da er vel de solnedgangene som kommer og blir reflektert i snøen :) 
Synes det er så flott :) Har ett bilde som viser akkurat det, virkelig nyyydelig altså. 



Ellers, så skal jeg ut å se på en leilighet som vi mulig skal få leie. 
Gleder meg stort. Får håpe den er like fin som det jeg har sett for meg.
Det værste som kan gå galt er vel at den ser ut som den er herpa fra topp til tå. 
Men det som jeg synes er rart, er at husverten ikke har vært i denne leiligheten selv på 7 år.
Han fortalte at han hadde ikke vært der inne på så lang tid fordi han brydde seg ikke 
med hva de som leide gjorde der inne, så lenge dem ikke ødela noen ting. 
Men erlig talt så vil jeg da tro at de som leier ut følger litt med på hva som skjer i etg. under dem. 
Er vel ikke alt man skal finne seg i er det vel? 

Jaja, håper nå at vi blir fornøyd og de fornøyd og at alle kommer over ens
og kan stole på hverandre. Da blir alt så mye letter. 
Jupp.. nei, nå skal jeg gå å ordne meg til å dra. Så dere må bare legge inn kommentarer og Ideer som dere evt. har som jeg kunne brukt på bloggen min. Kritikk taes i mot med åpne armer for 
å kunne forbedre det som ikke er helt bra :) 

Ha en fortsatt fin dag, så kan det hende jeg kommer tilbake med en oppdatering ang. den leiligheten :) 

2 kommentarer:

Elin sa...

synd den ikke va så bra som forventa :/ men æ ska krysse fingran for at det dukke opp nokka flott snart om du bestemme dæ for å ikke ta den leiligheta <3 glad i bestisen min <3

Monica sa...

ja, hva litt synd at den ikke var som vi hadde tenkt. Hva et lite sjokk i og med at det liksom er egentlig midt i sentrum. men men.. Får se hva vi finner ut. Eg vet om ei leilighet til men den er til 55oo kr og sku være på 70 kvm. Får se om jeg skal dra å se på den.
Gla i dæ oxo bæstaste bæstisen min :) <3

Blogg Counter