søndag 13. mars 2011

SØNDAGS KVELD

Ja, er vel ikke så veldig mye som skjer i dag :)
Kjenner mamma lager en kake, men er ikke sikker på hva det er slags.
Får vel ta en snik titt :D
Ellers, så er vinteren enda ved vår dør. Vet ikke hva som skal til for at vi skal få den etterlengta sommeren. Tror det at hvis jeg drar og kjøper meg en ski pakke, da bli all snøen og dra sin vei :P er litt typisk min flaks :D

Ellers, så holder jeg på å strikke noen lester som skal toves og sendes til USA til et vennepar av meg og gubben :) Sendte et par her i fjord tror jeg det var. De var visst veldig populær, så tenkte de sikkert ville ha et par til :D Skader ikke med mange varme leste :D

Ja, det var vel det for nå. Kommer jeg på mere så stikker jeg vel innom her igjen :)


Image from glowtxt.com text generator

Ingen kommentarer:

Blogg Counter