tirsdag 16. august 2011

August!!

Ja, da var man kommet til August og det har ikke akkurat blitt noe skriving på en gooo stund :) 
Men, det har skjedd en del siden da :) Vi har flyttet på en ny plass :) stortrives her, alt er så nært at jeg kan dra på butikken 5 min før dem stenger :D har jeg sluppet opp for garn kan jeg bare spasere ut døra og rett over veien :D trenger jeg en hårklipp kan jeg gjøre det samme og skulle jeg trenge ett lån til ett eller annet kan jeg gjøre det samme :D Virkelig plassen for meg dette :D 
Ellers, så fikk jeg den sommerjobben som jeg pratet om tidligere :) har jobbet i 6 uker nå og lønna er bare til og smile av :D har investert i ny tørketrommel og gjesteseng, neste bli to enkle skap på kjøkkenet vårt :) har en del utstyr enda som ikke er blitt pakket opp grunnet at vi ikke har helt noen plass og sette det enda :P men det kommer seg vel etterhvert vil jeg tro :) 
Ellers, har jeg skaffet meg et kjøkkenbord :) ble meget fint og virkelig koselig plass og sitte på morgenen og  se ut over havet og alle båtene som går forbi :) Har også den mulighet og sitte på taket når det er go`vær og bare nyte frokosten :) skal se om jeg ikke får lagt ut noen bilder som jeg har tatt, men kan ikke love at det bli så veldig mange. Jeg har en plan om å skaffe meg ett lite kompaktkamera, men har desverre ikke kommet så langt enda, får spørre søster om hun kan hjelpe meg og velge ett som er lite og handy men samtidig være god kvalitet (da hun har hatt en del erfaringer). Jeg skal vel egentlig legge ut mere enn det jeg har gjordt til nå, som nå bli litt enklere da vi har fått installert fiber her hos oss :) 


* Monica*

3 kommentarer:

Anonym sa...

som æ sa tiliar så e canon ixus serien veldig brukervennlig og tar gode bilda, klem Elin

Anonym sa...

Der finnes mange kameratypa..:
- Speilrefleks
- Kompaktkamera
- Hybridkamera

Finn d som passe dine behov og din prisgruppe..

Sjøl tenke æ på et hybridkamra med speil... Men d e fordi d dekke mine behov, mens Geir vil ha speilrefleks.. Vi e ikkje heilt enig ennu...
Tante Siv og onkel Bamse veit litt meir og kan hjælp meir...

Anonym sa...

Takker Elin :)) har faktisk vært og sett på det, men det e ikkje gubben med på :P han mene eg skal gå førr speilrefleks. :P

Maiken: Har tenkt på et hybrid kamera eg oxo,så bytte eg bare linse etter hva eg skal bruke det til :) men så meg ikkje råd til det da eg fant et som hva på tur ut av markede, kjøpte meg tørketrommel i stedet. :P

*Monica*

Blogg Counter