lørdag 26. mars 2011

Er det noen??

Er det noen som vet hva denne strikka jakken heter?? Den var virkelig fin og er fra 1930-40.
Har noen opptegnede mønster på den som jeg fant inne på en annen blogg som du finner her, men det finnes ikke oppskrift på den, hadde vært super glad hvis noen kunne fortelle meg om hvor jeg finner mønster eller om du/dere har et mønster på den.








Dette er ikke noe jeg har liggende i skap eller noe, men funnet på denne bloggen
Synes den var så fin at jeg hadde et ønske om å prøve og strikke den selv om jeg fikk en oppskrift.
Er det noen som vet hva mønstret i denne heter, jeg tenkte på selvbumønster... men er vel langt der i fra. 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Når man henter noe fra en annens blogg, bør man lenke til den:

http://livetleker.wordpress.com/2011/02/07/aagots-gamle-jakke/

Monica sa...

Jo, er sant det. Men er ikke helt stø på dette med linker. Så derfor tenkte jeg at jeg skulle gi deg en beskjed om at jeg lånte disse bildene. Så trodde det var en grei måte og gjøre det på. Men skal se om jeg får lagt inn den linken din som ønsket :)

Blogg Counter