lørdag 2. april 2011

2. April

Tja, da hva denne dagen sånn midt i.. Har ikke visst hva jeg skulle gjøre i dag, men er blitt til bare slappe av dag. 
Får vel se iløpet av resten av helgen om det ikke blir noe fornuftig og finne på. Har fått ferdig det sitteunderlaget som jeg lager på jobb, har bare ikke hatt kamera med meg for å ta bilde av det enda,men får vel ta det på mandagen vil jeg tro. Når vi snakker om mandagen, så skal jeg å ta tuberkulin test, er ikke den gode gamle pirke (katteklor) som de tar lengre, neiiiida her skal det sprøytes inn under huden en veske som jeg må gå med i 3 dager før de kan ta det ut og sende det inn til testing. Men er vel slik det er når man har søkt på sommerjobb som innbærer og hjelpe de eldre. jaja, vet at når det er over så får jeg en mulighet til å hjelpe en liten del av samfunnet, så den lille kulen skal jeg se på som noe positivt som kommer ut av det. Ellers, så har det ikke skjedd så veldig mye. Venter enda på svar om når vi kan overta den nye leiligheten, tar visst sin tid det. Pakkingen vår er vel ikke akkurat noe å skryte av, har en del ting igjen som må pakkes og en hel masse som må kjøres på dynga før at vi får alle tingene over i en annen leilighet. Har man leid seg hus, ja da fyller man det visst til randen også :P heheh.. jaja, får ta det som det kommer. :) 

Ellers, så er dere velkommen til å kommentere og evt. gi beskjed om hva dere ønsker jeg skulle blogget mere om eller hva dere ønsker å se av bilder :) 

Holder på forresten å lagen en liten gave til min beste vennine :) luciafera 
Hun har da bestillt en apekatt bukse ^^ Så når mangler jeg bare en rundpinne som jeg kan strikke denne på :D Fikk tak i garnet jeg skal bruke den til, men tenkte ikke akkurat der og da at jeg måtte ha en pinne som tilhører det garnet jeg har kjøpt, som viste seg og ikke være det garnet som oppskriften jeg har viste meg :P jaja, alle kan vel gjøre sine feil :D 

Skal få lagt ut bilder etterhvert som viser hvordan den blir/er og ferdig resultat :)) 

Over & Ut

Ingen kommentarer:

Blogg Counter