fredag 28. oktober 2011

Stilig :D

Dette er mitt noe prosjekt. 
Har holdt på å leite litt rundt på nett etter slike. Har funnet mange, men hvorfor skal de være så forbaska dyr. Finnes det ikke noe i norge som er i gull og sølv som ikke koster så mye. Er jo bare en liten bit metall jo. Hmmm.. tror jeg må forske litt mere :) 
Her er i allefall litt av det jeg har funnet :)) 





























Skriv hva du mener om dette og evt. gi noen råd om hvor jeg kan få tak i slike 
her i Norge til en billig penge :) 

Ellers, ha en fin natt/dag videre :) 

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jupp, I know! Dem e berre stili!!! :D Vurderte d sjøl en gang :P

Moni sa...

ja, hørte mamma sa du hadde lagt ut slike på bloggen din, så ho hadde sotte å leita etter de, men fant de ikke. Flaksen hva jo bare det at eg fant de bære med ett slumptreff :P

Blogg Counter