lørdag 29. oktober 2011

Bloggediblogg!!!

Ja, her satt jeg da igjen :) 
Har vært en tur på jobb i dag :) Har vært såå koselig atte :D
Ellers, har det vært varme grader her i dag og litt rein. Så på kartet at det kom til å reine i tre dager, så vitt jeg fikk med meg :D men det stopper ikke meg, har jobb i helga.. så her skal det bare koses i reinet :)
Ellers, så har jeg vært på besøk hos min kjære mor :)) har vært koselig der også :) Har riktig nok ikke vært ute å surret, men er godt å være litt inne også :) 

Har desverre ikke tatt noen bilder på en stund nå, men får vel ta med kamerat ut en dag og se hva jeg finner. Jeg blir veldig glad om det er noen som har noen forslag til hva man kan ta bilder av :) 
Jeg er desverre ikke den som er så serlig oppfinnsom, så litt hjelp hadde vært tingen :) 

Har laget meg noen lester til vinteren :) ble jo riktig stilig :) kan sikkert ta bilde av de og legge ut her 
som dere kan se hva jeg har gjordt og ikke gjordt :) 
Holder også ENDA på med den monsterbuksen til min vennines datter :D er litt treig av meg, men er heldigvis bare bena igjen og sy på øynene samt strikk i livet :) får vel en anledning til å fortsette på den snart og håper den bli ferdig før jenta har vokst ut av den da :P hehe.. 

Ellers, har jeg en plan om å invistere i nye julegardiner. Tror det kommer på ca.1100 kroner til hele stuen og kjøkken :) men er verdt det siden disse bare var sååå stilige :D 
Kan se om jeg finner bilder og legge til :) 



Disse røde skal jeg ha i mitten mellom de hvite maljelengdene 
som er avbildet nedenfor :) 


Det blir sååå fint :D 


Disse skal jeg ha på kjøkkenet, med duken på bordet
som er avbildet nedenfor :D Håper jeg får bestillt dette snart da :) 





Disse fine lys ballene tenkte jeg å bestille to sett av for å ha i
hvert vindu i stuen, mens jeg har et stjerneskudd 
inne på kontor delen :) 
Blir så fint atte :D 
Elsker å pynte og surre her hjemme, så lenge jeg har mulighet :D


Og mens jeg legger ut disse bildene 
så kom jeg til å tenke på at det snart er jul gitt :D 
Men har ikke fått ordnet EN eneste julegave.. huff huff.. 
Er det noen av dere som er kommet langt? Har det vært like vanskelig i år som i fjord til å finne 
noen gaver som passer til alle og en hver? 
Jeg sliter allerede når det kommer til å lage en liste :P  hehe.. Bli visst aldri en kløpper til det :D

Fikk et tips ang. innpakking av gaver til barn. Ei som fortalte at hun brukte tomme do ruller ( JA, nemmelig) tomme do ruller. Pakket ting og tang/godis inni og laget en "tropp" på begge ender for å gjøre det spennende. :) hehe.. jaja, skal ikke stå på fantasien :P 


Ellers, så har jeg ikke så mye mere på hjertet :D Tenkte å titte litt på nettet og se
om det finnes mere intresante ting som kansje kunne være verdt 
og ha plassert her i huset :D Som f.eks et vitrineskap :D

Ha en fortsatt fin kveld videre alle sammen, og takk for at du 
tittet innom bloggen min igjen :) 




good night glitter

Ha en fortreffelig helge kveld :) 

Ingen kommentarer:

Blogg Counter