fredag 4. november 2011

Fredags kveld

Ja,så satt jeg her igjen :) 
Har sittet på nettet nå i noen dager og sett litt på diverse :)
Har funnet noen stilige lommetøfler som jeg kunne tenkt meg, så da er det vel ikke
annet og gjøre enn å finne oppskrift på selve tøflene og prøve å lage dem :)

Har funne en oppskrift på pynt til å feste på tøffelen også :) 
Så dette kan bli litt spennende :) 

Ellers, har mine dager bestått i arbeid :) 
Trives kjempe godt på jobben min og ser ikke ut som jeg blir fri for jobb 
med det første :) noe som er kjempe bra :) 

Tenk snart er det jul...klare ikke få sagt det nok :D 
Gleder meg som en liten unge :D 
Den 27 November er vel den første Søndag i advent :D
Får håpe jeg har fått opp noen gardiner til da eller den dagen, så man får nyte jule 
dillet litt til at julaften kommer :D

Er den noen av dere lesere som har noe de ser frem til nå framover eller
som har det meste under kontroll?? 
Hadde vært morro og høre hvor langt folk rundt er kommet og 
om bakingen til jula er startet :) 




the end! 

2 kommentarer:

Anonym sa...

GLEDES TE JUL!! <3

Kjøttrulln e under planlegging, og adventsgardinan e innkjøpt!! <3 Herlig!

einaste som mangle nu e å kjøpe nye kubbelys te 1 søndagen i advent... ;)

Anonym sa...

Høres bra ut ;)
kjøttrulln her bli vel innkjøpt i stedet for å bli laga :P men vil tru at alt av kake osv bli laga her i år :P får se ka som skjer :)

Kor herlig at du har fått de innkjøpt. Æ e enda på den stien at eg har ikkje kjøpt de inn enda :P men kommer vel etterhvert :)

Kubbelys :D hadde ikkje vært så dumt :D æ har enda kubbelys i duft på bordet, så må vel få inn nåkka til adventa også :D

Tenkte æ skulle kjøpe nåkka kongerøkelse inn også førr å brende i denna jula :D hadde ikkje sånt skjøl forje da vi hva borte den jula :P

Blogg Counter