mandag 17. september 2012

Min Ferie :))


I dette året var den min tur og utforske verden :) 
Fikk meg en tur til Tyrkia (Alanya) rettere sagt :D Dette var da en opplevelse for seg selv :)) 
Vil anbefale alle å ta turen den veien på det sterkeste :)
Har noen bilder da som jeg kan legge ut, veldig mye morsomt også da jeg fikk prøvd litt av hvert og
utelivet  med en veldig god venninne som jeg fikk der under oppholdet :) 





På utsiden av verandaen vi hadde :)


Slikt fikk vi på senga hver dag :D meget morro og 
oppfinnsom vil jeg si vaskedamene er :)



Her var vi da ute på byen i godt selskap med andre rundt
og god drikke innabors :)) 

Ellers, var jeg på båt tur i 5.5 time. Veldig fin og lærerik tur.
Fikk sett skilpadder og mulighet for delfiner om de var tilstede under turen, men fikk bare med oss  
skilpaddene. Vi kjørte forbi Cleopatra stranden, vil si den var meget stor altså. Ville tatt en evighet å gå fra ene siden over til den andre. (phu!) kjenne det allerede :P hehe.. 



Dette er da Cleopatra stranden.. 
Evig lang vil jeg si, er her man kan oppleve skilpadder. 




Dette er slike båter vi reiste ut med for å oppleve Alanya på en annen måte.
Meget fasinerende og morsom måte :) Fikk tatt bilder av en i båtene også 
som de satte på en tallerken som man kunne kjøpe med seg hjem som 
en suvenir. 


Fasinerende båt som fulgte oss fra A til Å









Denne butikken fant jeg i Oba :) Trodde ikke mine egne øyner da jeg så denne.
Ufattelig at det er noe norskt i Tyrkia :P 



Dette er nattevakten på hotellet som vi leide rom på. :) 
Veldig snill og hjelpsom person må jeg si og vi ble veldig gode venner 
selv etter oppholdet var ferdig. Så vil si at man får ingen dårlig opplevelse akkurat. 





Hotellet vi fikk var ganske greit. :) fikk god service og god mat :) virkelig noe å anbefale i allefall mat messig :) Hver mandag var det tyrkisk aften med grilling og show. Meget morsomt :D 
Eneste minuset var vel at det ikke var så veldig mye endring i showene som de hadde. Så jeg såg det samme showet av trylling to ganger før jeg dro hjem. Men han var meget god, så det gjorde ikke meg så veldig mye :) 



Vel det var det for denne gang :) takk for titten og velkommen igjen :)) 


2 kommentarer:

Anonym sa...

Så flott du va på bildan Moni! du tar dæ godt ut for tia! Godt å sjå dæ sånn :)

Monica sa...

Tuuusen takk :D Syns de kunne vært bedre.. men orke ikke bry meg lengre :) har andre ting og tenke på enn akkurat det :P Ønske meg pynte bilder av deg også :) evt. ute bilder :)

Blogg Counter